tirsdag 10. februar 2009

Matside:)

Ja jeg sier det jeg... Fikk innlegg av Malin at jeg kan jo legge ut maten min, med litt oppskrifter å sånn.. Å det skal jeg jammen gjøre!! Jeg eeelsker jo å lage mat!!! Og liker å lage mine egne retter, å kamera har jeg jo kjøpt meg (ja, et sånt lite et da) så kan jeg jo ta noen bilder oxo. Her sitter jeg å tenker på innredning..å alle har jo det? Men da er det jo jammen på tide med en mat side:)) Ikke sant? Dette skal jammen bli artig. I dag har vi spist skinke stek rester da... og den var så svær, så i morgen skal jeg lage pytt i panne med resten av kjøttet:)) Liker masse svor se, så da må det bli store steker:)) Å benet tenkte jeg å koke suppe på til tors. Så det blir masse mat ut av en stek:):) Men det er jo noe alle kan fikse, så kommer retter etterhvert dere må prøve. Ellers litt tanker å skriblerier som det så fint står forann. Ha en fiiin tirsdag folkens;)

6 kommentarer:

  1. DET var lurt!!
    Jeg skal prøve rettene, det er visst!!! :)
    Ut med GYROSoppskrift, med en gang!! :)

    SvarSlett
  2. Ja det kan bli spennende! Det blir fort en laaaang blogside dette her da... ;)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Hehe.. ja skal legge inn gyros oppskriften fort jeg:)) Men legger inn Tzatzikin først;)) Ville liksom hatt bilde til det da.. skal se hva jeg får til:)

    SvarSlett
  4. Gleder meg til mye god mat;) alltid en hit :P

    SvarSlett