fredag 6. februar 2009

Hvorfor ikke....

Ligger jeg her i sengen å surfer på nettet.. Å alle har jo blogg!! Må jeg nesten kaste meg på den karusellen der..
Ligger her med en liten kropp som er så go, lille sebben min :) Klokka er snart ti på morgenen,men Oliver ligger å sover enda..hehe.. Lille kose dyret mitt:)) Skal snart på labbe meg ut a senga å ta meg en kaffe kanskje??
Skulle egentlig reist på hytta i dag, men orker ikke for så liten tid med tre barn, kaldt å ikke lyst...
Men men vi tar det igjen..gleder oss ille til påske ferien for da skal vi være der oppe i 9 dager. Håper vi på knall vær!! Får vi endel besøk der oppe oxo...
Nei begynner lille mannen ved siden a meg her å bli sulten oxo.. pliktene kaller....

6 kommentarer:

  1. Velkommen på karusellen:P Skal bli artig å følge med^^ Legger deg til i lista vet du. Klem fra meg <3

    SvarSlett
  2. Nææh, har du fått deg blogg igjen..:) Så gøy, den legger jeg til i lista mi med en gang..:)
    Kommer gjerne på kaffe snaaaart..:)

    SvarSlett
  3. Hvorfor ikke legge inn de lekre rettene du lager?
    Du er jo såå flink til å lage mat!
    Å legge ved oppskrift, og fremgangsmåte..

    Dandere det pent, å ta bilder. Hadde blitt superpopulært tror jeg!

    SvarSlett
  4. Ha... det var jammen en god ide Malin. Ja, dette skal bli min mat side... Tusen takk:)

    SvarSlett