fredag 13. mars 2009

Til Cirith Ungol med alle interører..La Hutula spinne dere ned til meg!!!

Ja alle skriver om det de tenker på så da kan vel oxo jeg?? Det plager meg virkelig!!!! at jeg ikke har mere sans for ting i hjemmet!!Jeg blir på dårlig humør når jeg titter rundt på blogger..men det er jo ikke det jeg skal føle!! Blir litt sint på meg selv..bruke energi på sånt er jo bare dumt. Jeg skal jo være glad for de nydelige sidene dems og hvor vakkert å fint de har det hjemme hos seg:) Og jeg er jo det.. men bare så extra oppgitt over meg selv:( Jeg kunne ønske jeg kunne funnet gleden i det.. Jeg begynte med rommet til guttene, malet alt det røde ferdig.Men det har liksom stangnert der, for jeg er så sårlig om dagen. Og når jeg først har tid og ork, ja, da kan jeg ikke begynne og male liksom. Ikke med 2 små i huset, all klesvask, vask og matlaging. Åssen skal det gå? Kommer til å ta meg mange mnd det rommet der. Å dere bare vusj vusj så er ting perfekt:((( Og jeg snakket med Lyng om det i går.. jeg lager jo middag hver dag, om jeg så må legge meg ned på kjøkkengulvet mens det koker å henge over grytene lager jeg jo alltid middag til han og barna. Det er noe jeg kan!! Men fantastisk fint at den tingen jeg kan gjør deg fet da!!! Iallefall når det er min lidenskap å jeg lager MYE mat!! Allright... Madelen er i knakende god form i dag.. hehe... Neida..skal lære meg å ikke bli på dårlig humør av bloggene deres.. men jeg lover.. det kommer ikke til å skje over natta... thihi... Puh....Håpløse meg..:(

3 kommentarer:

  1. Hm.. hva skal jeg gjøre med deg da? ;) Her ligger jeg på sofaen og strikker pulsvarmere. Jeg gleder meg over det jeg klarer ;) Har ikke gjort noe på leeeenge. Bare holde det i orden er mer enn nok. Synes du er flink jeg. Det er jo de vanlige tingene som teller.Barna, middag og sånne ting. Klarer vi det er det jo veldig bra. Gled deg over det. ;) Og når du får lyst kommer du opp, så tar vi en hekle_dag igjen. Jeg minner om duken din igjen jeg (hehe) Flinkisen.. Få som tar det like lett som deg :)
    Suss og klem

    SvarSlett
  2. Hehe, stakkar..:)
    Jeg vet faktisk åssn du føler det, for jeg føler ikke at jeg har noe teken på dette med interiør selv. Mange av ideene her i huset, har Isabelle hjulpet meg med..! Hun er interiørstylisten min! Må ikke tro at JEG har noe peil på slikt.
    Men så har vi jo alle de andre bloggene ja, hehe..:) Skjønner deg litt, for hender jeg også tenker at jeg kan jo ingenting i forhold til dem, men jeg kan da andre ting! OG det kan du å! JEG har gått og lurt på hvor det blir av alle oppskriftene som skulle komme? =) Jeg er så GLAAA for at du la ut GYROS, for jeg gleder meg sånn til å lage den herlige digge retten der!! (aller helst vil jeg at du skal lage den til meg da.. kan du det en dag kanskje? hihi)..:) Neste gang kan du jo legge ut ett bilde av matretten du har laget? Eller du kan surfe på nettet og finne flotte matbilder og blogge om de matrettene til det renner av munnen på oss leserne! Eller du kan blogge om flotte reisemål du vil til. DET kunne jeg tenke meg å lese om her.;) Du har jo peil på reiser!
    Du kan mere enn du tror! Ikke bli lei deg for at du ikke er like interiørinteressert som de andre. For det er vel der det ligger? Både du og jeg vil gjerne ha det koselig rundt oss, men vi interesserer oss kanske ikke LIKE MYE som de andre, på hobbybasis..? Jeg prøver iallefall å tenke sånn.. Syns bare det er trist at det gjerne er interiørbloggerne som trekker lesere. For DE skulle jeg gjerne hatt fler av! :D

    SvarSlett
  3. Jeg synes du er kjempeflink jeg! Mat er jo ikke bare sånn at man blir fet av det. Det er jo en kunst i seg selv. Skulle ønske jeg var like flink til å lage mat som deg jeg:)

    SvarSlett